FAQs


Orice persoană juridică care activează în domeniile contabilității, asistenței juridice sau a dezvoltării de programe și IT poate să se înregistreze în directorul Synbis.

Synbis oferă trei pachete: Basic, Silver și Gold. Pachetul basic este gratuit. Încercați-l chiar acum!

Apăsați butonul de înregistrare și urmați instrucțiunile de pe pagină. Va trebui să introduceți un nume de utilizator, o parolă și o adresă de email. După introducerea acestora, veți primi un mail care conține un link de confirmare și accesați linkul.

Contactați echipa Synbis.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.

Clientul va primi un email de confirmare ca plasarea comenzii a fost reușită.

Dupa confirmarea subscripției (SILVER/GOLD): se creeaza profilul, profilul devine accesibil clientului, si apoi atât prima factura fiscală cât si cele ulterioare vor fi generate.

Facturile fiscale sunt generate in aproximativ 7 zile dupa efectuarea platii, si le puteti gasi in contul de client, la sectiunea Fisiere Atasate(facturile mele).

Pentru plata cu cardul, tranzacția va aparea pe extrasul de cont cu numele Synbis.

Vă rugam să ne lăsați mesajul dumneavoastră și vom reveni cu răspuns prin e-mail sau telefon.